Då var denna helg över för denna gång.
Känns som om helgen alltid har så brottom och man ginner inte göra hälften av alla saker man velat.

Helgen har varit lugn och jag har för det mesta tagit det lugnt.
Har hunnit fixa lite hemma i köket, fick hem mina nya kakeldekorer som jag beställt. Jag blev faktiskt väldigt nöjd över resultatet!

Ska även köpa nya handtag till köksskåpen, men det får komma med tiden.

Hann även in en sväng till stan för att köpa det sista presenterna till morsdag. 
För idag har syster och mamma varit här på middag. På menyn stod det matvetesallad med lax och keso, och till efterrätt mammas goda morotskaka ✨ 
    Det var väldigt trevligt och uppskattat. 
Jag verkligen älskar min familj x1000 💕

Hoppas att er helg har varit bra och att ni får en underbar söndagskväll.



Kommentera

Publiceras ej