Ny dag med nya utmaningar. 
Då jag somnade tidigt igår igen, vaknade jag vid sex tiden imorse och var utvilad. 
Tänkte att det var bättre att jag fick ut något av morgonen och att jag inte var tvungen att stressa. 
Gjorde mig godfrukost imorse som blev smoothie gjord på mango, jordgubbar och hanvredryck. 
Verkligen en toppenfrukost, då jag ofta blir illamående tidigt på morgonen pga frukost så var detta perfekt.
Svalkande och faktiskt mättande!
Hann även hälla upp det i finaste glaset och allt. Detta kallar jag morgonlyx! 

Varit väldigt trött på jobbet idag, humöret har svajat lite men annars helt okej. Efter jobbet var det dags att gå till tandläkaren, vilket jag inte gjort på 4 år kanske. Det var verkligen på tiden, jag gick igenom besöket felfri. Vilket känns bra nu i efterhand. Jag har faktiskt ALDRIG haft några hål i tänderna, fick även höra att jag hade fina tänder. 
Har börjat bli ordentlig med mina tänder då jag insett hur viktigt det är. 

När jag var klar hos tandläkaren så tokregnade det, blixtrade och var åska. Jag HATAR allt med åska och blixt och tror aldrig jag kommer lära mig att tycka om det. Vilket jag tycker är förståligt! 

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Justin Bieber och samlar krafter till att gå och ta något att äta. 

Hoppas att er dag har varit bra? ✨

Bild på dagens outfit, inget speciellt utan mest bara riktigt bekvämt!

Kommentera

Publiceras ej