Sömnlösa nätter är inte roligt. 
Helgerna blir jobbiga för mig då rutinerna sabbas helt vilket jag försöker att inte göra. Visst jag har varit sjuk i snart en vecka och då blir det väl lätt så?
Kan väl inte bara skylla på det, det är så mycket mer än bara det där 👆🏼. Men jag är van, väldigt van. 
Har försökt med all knep och knåp som brukar fungera, men tyvärr inte inatt. 
Har läst att man inte ska hålla på med mobilen innan man ska sova. Det blir alltid att jag kollar tillbaka på gamla bilder i telefonen. Vet egentligen inte varför, men det känns som om det är något jag måste. 
Kan bjuda på några bilder som betyder mycket för mig. 

En bild ifrån återträffen med Tilia-gänget efter lägret sommaren -15.

En bild på mig och min fina vän Elin. Nyårsafton -15.

En bild på mig och tre fina vänner innan vi skulle ut på krogen. Om jag inte minns fel vad detta hösten -14.

Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen och försvinna in i musikens värld. 
Sov gott 💕


Kommentera

Publiceras ej