Då var det söndagkväll nu och dagen blev bättre än den startade.
Inte för jag har gjort så mycket men det behöver man inte göra på söndagar.

Jag fick ett ryck och testade lite sommarkläder. Vill verkligen att sommaren ska komma, får nog vänta ett tag till.
Köpte denna klänning förra året, men kunde inte använda den då den var för liten.. Men denna sommaren ska jag dock använda den.

Sen fick jag ett ryck och tog tag i att gå ut på promenad i det tråkiga vädret. Blötsnön tog över men det var ändå mysigt. 

Tänk när snön försvinner.. Då ska jag ut på joggingturer.

Nu ligger jag i sängen helt utslagen och kollar på "Skönheten och odjuret". Det var längesen jag såg den så varför inte kolla på den igen.

Hoppas er dag har varit bra, jag undrar vad ni har hittat på idag?💕


Kommentera

Publiceras ej