Äntligen var denna jobbdag över. 
Jobbet i sig har det inte varit något fel på utan vädret har varit HEMSKT!
Det har varit varmt, kvavt och svettigt och har medfört huvudvärk från helvetet. Så nu är jag äntligen hemma nerbäddad i sängen och filmtime. 
Somnade klockan 19.45 igår så kan säkert bli i stil med det idag. 

Dagens outfit var enligt mig som pricken över i:et. Älskar verkligen sådär vanliga kläder. Inget speciellt utan bara vardagliga enligt mig. 

Det som är speciellt med mig är mina cravings-perioder. Under vissa perioder är jag extremt sugen på just en sak, detta kan pågå i dagar, veckor eller månader. En period var jag endast sugen på ägg och kaviar. Men just nu är jag inne i en period då jag BARA är sugen på korv, ja ni hörde rätt! Gått och längtat hela dagen efter att få komma hem så jag kunnat steka på denna jäkla korv. 
Ibland undrar jag om allt står rätt till för mig! 

Nu säger jag godnatt för mig och hoppas att er kväll blir bra.

Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej