Jag har sen länge vetat att det är viktigt att lyssna på sin kropp.
Det är otroligt viktigt då det bara finns en upplaga av varje person. 
Just nu är mina tankar väldigt blandade kring allt och det är svårt att hantera. 
Jag är ständigt trött (fast än jag sover mer än 10h per natt) och tankarna går ständigt till att tänka hur jag kan bli bättre på allt.
 Det är mycket som cirkulerar i mitt huvud och jag har inte riktigt lärt mig att hantera det. 
Jag är ständigt i valet och kvalet över hur jag ska göra. 
börjar även bli orolig över hur femtiden kommer se ut för mig. Jag har bara anställning juni ut sen får vi se hur jag ska göra. 
Värsta känslan är att bli arbetslös igen, jag vill verkligen inte det utan jag trivs med att jobba och tjäna egna pengar.
Jag håller mina tummar på att chefen vill ha kvar mig. Har aldrig haft så fina kollegor någongång!

Jag gör mitt bästa och det är det enda som räknas. 
Hoppas att er kväll blir bra ✨ 


Kommentera

Publiceras ej