Godmorgon finisar! 
Hoppas att er natt varit bra, min blev som den blev. Kunde till slut somna men vaknade kl 10.10. Märker på mig själv att mitt humör är på botten idag. Skulle hjälpa mamma med något och jag kände hur jag fick hålla igen för att inte bli arg. Nu ligger jag i sängen igen och vill stanna där hela dagen. 
Såg ut genom fönstret och fick mig en chock.. Det är jättemycket snö här igen! 
Jag är så trött på detta väder. Jag vill ha sol och värme nu, inte snö och slask.

Gjorde även precis min favoritfrukost som är råghavregrynsgröt med kakao, mjölk och kokos som topping. Enligt mig är det som pricken över i:et och äts dugligt av mig. 

Chokladgröt i mitt hjärta.

Har inga direkt planer för idag, blir kanske att följa med mamma till stallet eller att ta en promenad. 
Önskar er en bra dag vart ni än är i landet 💕 

Kommentera

Publiceras ej